the Bootleg Series vol. 8

Op 22 mei schreef ik reeds over de dit jaar te verschijnen The Bootleg Series vol. 8 (zie hier). De 'contouren' worden weer iets scherper, in een artikel in Times online - vandaag gepubliceerd - staat dat het materiaal voor The Bootleg series vol. 8 zal komen uit de periode 1989 - 2006, en niet, zoals ik eerder schreef, uit de periode 1980 - heden.
Dat betekent dat een groot aantal van de door mij genoemde songs afvallen. Ik hoop dat in iedergeval nummers van de David Bromberg-sessies uit juni 1992 op the Bootleg Series vol. 8 zullen verschijnen.
Gezien de periode - 1989 - 2006 - zou het me ook niet verbazen, ondanks eerdere berichten dat het alleen om studio-outtakes zou gaan, dat een deel van de dubbelcd gevuld zal zijn met opnames van the Never Ending Tour. Liveopnames zoals de laatste jaren veelvuldig waren terug te vinden op cd-singles en op bobdylan.com.

Geen opmerkingen: