Dylan kort #1294

Andere Tijden, in de uitzending van 5 februari: "Met communisten speel je niet", ergens tegen het eind laat schrijfster Jolande Withuis haar agenda uit haar pubertijd zien. Op de voorkant van die agenda zit een foto van Bob Dylan geplakt. Zie hier. [met dank aan Peter en Alja] Ik herinner mij eerder deze agenda op de buis gezien te hebben. Ik weet niet meer precies wanneer, maar ik meen dat het in het boekenprogramma van Matthijs van Nieuwkerk was. Er zijn vast meer Dylan-liefhebbers die in hun puberjaren een foto van Bob Dylan in of op hun agenda plakten. Was jij zo'n puber en heb je je agenda nog? Stuur mij een foto.
Bob Dylan: de songs, de mythe met Judy Blank en Yorick van Norden, vanavond (11 februari) in Eindhoven, zie hier.
Her Majesty speelt 13 februari nummers van onder andere Bob Dylan in Delfzijl, zie hier. [met dank aan Hans]
Tommy Ebben & the Rolling Thunder Boys spelen muziek van Bob Dylan op 29 februari in Hengelo, zie hier. [met dank aan Arie]
Buddy Cage, de man die pedal steel gitaar speelt op "Meet Me In The Morning" op Blood On The Tracks is op 4 februari overleden, zie hier.

Geen opmerkingen: