Bob Dylan in Nederland 2.0

Voor het schrijven van mijn boek Bob Dylan in Nederland roep ik weer de hulp in van de lezers van deze blog.

Ik ben op zoek naar contactgegevens van de volgende drie personen:
De kunstenaar Marius van Straalen, in 1970 woonde hij in Alkmaar.
Peter de Lange, in 1970 student te Delft en voorzitter van een Dylanfanclub.
Peter Flik (voormalig) medewerker van VPRO.

Begin 1970 verschenen in Nederland twee bootlegs van Bob Dylan: Little White Wonder en Daddy Rolling Stone.
Ik hoor graag van je wanneer je begin 1970 een van deze twee (of beide) bootlegs kocht, of als je werkte in een winkel waar deze platen werden verkocht. Ik probeer een goed beeld te krijgen van hoe de verkoop van bootlegs in die dagen ging. Wat de prijzen van die bootlegs waren. Welke platenzaken in die dagen bootlegs verkochten, etc.

In 1970 zond VPRO iedere week een kwartiertje muziek van Bob Dylan uit. Dit gebeurde onder de titel Bob Dylan Story. Dit programma werd door Wim Noordhoek gepresenteerd. In ieder geval 1 uitzending werd niet door Noordhoek, maar door een vrouw gepresenteerd. Wie was deze presentatrice?

Contact opnemen kan via e-mail: twillems87[at]gmail.com


Geen opmerkingen: