Koffie?

'Weet je nog dat ik je een paar dagen geleden belde dat Dylan "Susie Baby" van Bobby Vee speelde?'
'Ja. Marieke is er nog steeds kwaad over. Hoe laat was het? Vijf uur?'
'Ja, ja. Zeg maar tegen je vrouw dat 't me spijt.'
'Midden in de nacht. Ze schrok zich rot. Ik ook trouwens.'
'Nogmaals: zeg maar dat 't me spijt. Enfin, "Susie Baby" dus van Bobby Vee.'
'Ja. En waarom hebben we het daar weer over?'
'Nou, wat ik me toen niet realiseerde, is dat Bobby Vee bij dat concert in St. Paul was.'
'Oh?'
'Er is zelfs een foto van Dylan en Vee, backstage gemaakt.'
'Waar heb je die nou weer opgedoken?'
'Stond ergens op het net.'
'Mooi. Is er verder nog nieuws?'
'Music on Vinyl brengt in augustus Desire opnieuw op vinyl uit. Verder eigenlijk niet zo veel. Heb jij nog nieuws?'
'Niet echt. Even denken... O ja, ik worstel mij momenteel door die biografie van Steve Jobs. Daar komt Dylan veelvuldig in voorbij, maar het is eigenlijk niet veel soeps dat boek. En dan is er nog de AVRO. Ze hebben een of ander flauw spelletje rond Dylan. Niet echt de moeite waard.'
'Een rustig weekje dus.'
'Een rustig weekje, inderdaad.'
'Koffie?'
'Waarom niet.'

Geen opmerkingen: