Dylan kort #206

Producer Barry Beckett is overleden op 66-jarige leeftijd. Beckett produceerde, samen met Jerry Wexler Slow train coming en Saved. Daarnaast speelde hij piano en orgel op beide albums.
Gisteren kreeg ik via de email van Rob Geurtsen een link naar zijn weblog, waar hij een stuk over Dylan heeft geplaatst. (Met dank aan Rob Geurtsen voor de link)
De grootste held van DJ Martijn Muijs is Dylan, dus... meer Dylan op de radio? Martijn??
Dylan om het romantische plaatje compleet te maken, hier.
Kim Duchateau 'verstript' Rainy day women # 12 & 35 in de studio van radio 1. Het resultaat is hier te zien.
Bob Dylan, Ringo Starr en Paul McCartney gaan deze zomer samen een aantal nummers opnemen, aldus de nieuwste roddel.

1 opmerking:

Unknown zei

Ik doe mijn plicht hoor, haha. Ik draai elke week een nummer van Bob! Iedere woensdagavond op het hobbystation van Rob Stenders, genaamd KX Radio. Te vinden op www.kxradio.nl

Leuk trouwens dat je mijn nieuwe en officieel nog niet in de lucht zijnde site hebt gevonden :-) Kijk ook onder Beste Bob; daar vind je de uitgeschreven versie van mijn wekelijkse overpijnzing, met daaraan gekoppeld dus een liedje van Dylan. Of eigenlijk pas kijken als de site officieel in de lucht is :-)

Groeten!
Martijn Muijs